dimecres, 18 d’abril del 2012

PASCUA

Aquestes pascues an sigut molt diveritdes per a mi . El dijous jo i els meus anics : Clara ,Marc, Sergio  Mireia.... varem anar a casa Marc a dinar i despres varem anar a verenar a la via del tren .
El divendres varem anar a patinar al taller de ivars i per la nit varem anar a sopar una piza a la pizaeri L´orangens o vam pasar molt be.
El disapte per la vesprada varem anar al Centre Comercial. Varem pegar una volta per les tendes , i a les
6:00 varem entrar a veurer la pelicula Titanic que durava 2:30 pero va ser molt divertida sobretot per que  era en 3 D, cuant va acabar la pelicula varem anar a sopar al Mack Donals i cuant vam acabar de sopar mon vam anar a casa ens o vam pasar molt be.
El diumenge vaig anar amb uns amics de mamare que tanen fills de la meua edad . varem anar a dinar a casa de ma tia , ena vam vañar a la pisina ,pasegar amb las visicletes, jugar a futbol .
varem estar sjugant asta l hora de sopar, ens o vam pasar molt be.
El dilluns vaij anar en tota la meua familia a Altea a pasejar per el paseija maritim i despres varem anar a dinar al restaurant Casa Carlos , i per la vesprada vaig fer ela deuresmeu vaig pasar molt be.
Aquestes vacanses an segut les millors per a mi per que meu he pasat molt be.




PASCUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fet per Natalia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Classe!!

Classe!!