dimecres, 18 d’abril del 2012

Pascua :)













Aquestes pascues, per a mi, han sigut les millors. El dijous vaig anar a Benissa amb les meues amigues a sopar. El divendres van viendres elles a Xaló i vam anar a un mirador que hi ha, i vam vore un esquirol!! El disabte pel matí vaig anar a un restaurant que hi ha a una platja de roques, molt bonica, a menjar y per la vesprada a casa d'una amiga. A les meues clases d'anglés particuals vam pintar ous de pascua i despres em vaig menjar la mona a casa amb els meus amics. Un altre dia vaig tornar a Benissa amb unes altre amigues i anarem al Sol i la Lluna, encara que la discoteca no estava oberta :( . I l'ultim dia, vaig anar a Benissa a fer el disfras per a festes. En aquestes vacanses m'ho he pasat molt be.


FET PER MARINA :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Classe!!

Classe!!